Cuma, Haziran 07, 2013

Datça notları Çiğdem'den...

Gezmeyi seven, beğenirse paylaşan ve paylaştıysa da hakikaten güzel yerler paylaşan Çiğdem Datça notlarını yolladı bana. 


Ben bu sene gidebilir miyim bilmem ama gitmek isteyenler için işte size Çiğdem'in Datça'ya dair gezi notları ve fotoğrafları...

***

Araba ile gidenler için bence merkezde kalmak ideal.
Pansiyonlar / Oteller hem daha ucuz hem de daha konforlu.
Koylar günübirlik rahatlıkla gezilebilir.

Bizim kaldığımız Marphe Otel’i ben çok beğendim.



Önerebileceğim Koylar
Ovabükü  ( Hoppala restaurantın koyu var, akşam da yemek yedik biz gayet iyi ) Denizi iyi gözüküyordu. Akşam gittiğimiz için denize girmedim.

Hayıtbükü de gayet güzel bir yer. Ortam restaurant iyi. Denizi de güzel..

Söğüt’in denizini çok beğendim. Söğüte inip sağa dönünde önünde minik bir iskelesi olan pansiyon restoran var. Ahtapotu süper, böylesini yemedim desem yeridirJ Ben ki Hk görmüş okyanus



Sanırım buraya giden yol üzerindeydi, Kızkumu var. Bence gereksiz / overrrated bi yer. Deniz belli bi yerde çok yüksek insanlar yürüyorlar. Ama tesisi kötü. Ben bi daha gitmem ama uğranabilir. Biz denize girdik bi bira içtik sonra kalktık ortamdan.

Merkeze yakın kargı koyu var orada da denize girilebilir.

Ve günübirlik Palamütbükü’ne gidilebilir, gerçi biraz uzak ama sessiz sakin. Bir çok da tesis var.



Haa bi de Domuz Çukuru var tesis falan yok ama gerçerken uğranabilir.
Knidos da populer bi yer anladığım kadarıya o cevrede ama ben gitmedim.

Yemek yemek için;

Datça merkezde sahilde bir çok balıkçı var, deniz kenarına masa atmışlar. En ünlüsü Hüsnü’nün Yeri galiba. Zaten o dolu diğerleri boş oluyor.

Eski Datça’da bir akşam yemek yedik. Datça Sofrası diye bi yer var fena değil. Ama gitmeyen pişman olmaz. Bademli köfte diye spesiyalleri var ben normal köfte ile ayırt edemezdimJ

Hoppala’yı zaten yazmıştım.

Bi de Sardunya diye bi balıkçı varmış çok meshur ama biz gitmedik.


Benden bu kadar. İyi tatiller.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails