Pazartesi, Nisan 08, 2013

masaj

haftasonu masaj filan yaptırmış değilim ama yakınlarda yaptırmak isteyebilirim. 
neden mi? 

çünkü insanın kendisini iyi hissetme yollarından biri bence masaj. 

çünkü insan vücuduna ve ruhuna özen gösterince hayata karşı da o derece özenli oluyor bence. 

çünkü kaliteli zaman geçirmek diye bir olay var ya, işte masajla insan kendi kendisiyle epey bir kaliteli vakit geçirmiş oluyor. 

aslında özetle iyi hissediyor insan kendini. çok tıbbi açıklama yapamayacağım ama işte kan dolaşımı arttığından mıdır nedir sanki saatlerce uyumuşunuz da dinlenmiş uyanıyorsunuz gibi oluyor... bilmem anlatabildim mi? 

bir de kanıtlanmış etkileri için yaptırıyor insan masajı. 

meselaa..


  • ruhen dinlenebilmek için
  • enerji yükünü azaltıp, enerji düzeyini artırabilmek için
  • kasları biraz gevşetmek için
  • metabolizmayı hızlandırmak için
  • ödem ve toksinlerden arınmak için
  • uykuyu düzenleyebilmek için
  • yorgunluktan uzaklaşabilmek için
  • bağışıklık sistemini kuvvetlendirebilmek için

şimdi bunları düşününce bile pek hoşuma gitti, pek rahatladım, pek pozitif oldum :) 
kaslarım gevşedi düşünürken bunları...

arkasından limonlu & ılık bir yeşil çay da şahane olurdu...

fonda rahatlatıcı bir müziiik 

ben bunu dinledim yazarken

şahane & istediğiniz gibi bir hafta olsun






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails