Çarşamba, Nisan 10, 2013

koşmak bulaşıcı bişey

bana kocamdan bulaştı...

kendimi bildim bileli Ankara'da yürürdüm. oraya buraya.

daha ilkokula başlamadığım günlerde evden annem babam çıkar yürürdük Çankaya Köşkü'nün önünde... yorulunca babamın omuzlarına çıkar ağaçların dallara dokunmaya çalışırdım o başka ...

bazen okuldan eve yürürdüm...

bazen evden Atakule'ye... bazen sırf sinirimden kurtulmak için Çankaya Köşkü'nün önünde git gel...

Ankara'yı bilenler bilir...

Or-An'da yürümüşlüğüm de pek çoktur...

bazen hıdırellez'de kurdele bağlayacak uygun ağaç bulabilmek için Çankaya Köşkü, Simon Bolivar ve Ziaür Rahman caddelerini birkaç kere geçmek suretiyle tempolu yürüyüşler.

bir keresinde karda tıkanan trafikten sıkılıp Boğaziçi Köprüsünü yürüyerek geçebilir miyim diye düşündüm de SevDiim engelledi, yasak diye :)

sonra SevDiiM ile Anıttepe Koşu Parkuru'nda 400 metre filan koşmaya başladım. O tempolu koşardı ben de işte ancak 400 metre..

hergün evden işe işten eve yürürdüm.

gece gezmelerinden bile ayağımda topuklularla yürüyerek dönmüşlüğüm vardım.

sonra 2003'te İstanbul'a geldim. evlendim, işten ayrılıp geldim Ankara'dan tabii iş güç yok ilk zamanlar... Bağdat Caddesi'nde oturuyoruz... hergün sahilde yürüyüşlere başladım. sonra bir baktım koşanlar var...

koşsam mı, koşabilir miyim ki filan derken aaa bir baktım 500 metre koşmuşum :) hemen telefona sarılıp SeVDiim'i aradım tabii... "ben 500 metre koşabildim" diye bildirdim kendisine :) ne mutluluk ne mutluluk bendeki ...

işte öyle başladım düzenli koşmaya. azar azar artırdım.

aradan 10 yıl geçmiş. bir baktım geçen sene ADIM ADIM ile iyilik peşinde koşmaya başlamışım. neler yapmışım neler...

Hürriyet Gazetesi ve Elele Dergisi yazarı Yonca Tokbaş da koşuyor ADIM ADIM ile... koşma mikrobunu bulaştırıyor kendi deyimiyle.. ve çok güzel yazılar yazıyor bu konuda. çok güzel ifade ediyor koşmayı ve ADIM ADIM'ı. maraton koşuyor hatta ultramaraton. yakınlarda yazdığı "İYİLİK PEŞİNDE KOŞANLAR" yazısı için bir tık.

bu da şahane bir video ADIM ADIM'ı anlatan , koşmayı anlatan :) Hadi izleyin ... Ama 12:29 dakikanızı ayırmanız şart bu güzel videoyu izlemek için ...

kuranlar iyi ki kurmuş Adım Adım OluşuM'u... Emeklerinize sağlık. şahane birşey yapmışınız. teşekkürler!

koşmak bir başka olay hayatımda. müthiş olumlu düşünmeye başlıyorum koşunca. kafamda halletmem gereken bir sorun varsa koşarken hallediveriyorum. olumlu yönden bakabiliyorum herseye...

ozumde de bir mutlu olmaya meyilli halim var tabii :)

neredeyse birisiyle ters düşsem "gidip bir koşayım, öyle cevap vereyim sana" diyesim geliyor. çünkü biliyorum ki koşup gelince o sorunu çoktan çözmüş olacağım, ortada sorun morun kalmayacak.

Allah çözümsüz dert vermesin diyorum bu aşamada. Günüme şükrediyorum.

bulaşıcı demiştim ya. Son Runtalya'da Yeşişkom ile koştuk beraber. O da koşardı önceden ama sanki daha sıklaştı ve düzenli bir hal aldı onun koşmaları da şimdilerde.

dün akşam Canan aradı, koşmaya başlıyorum diye ... super dedim super...

çok iyi gelecek koşmak.

şimdi bu koşma mikrobunu bulaştıracak birilerini daha arıyorum :)

umarım hep birlikte daha çok seneler sağlıkla koşarız ...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails