Cuma, Mart 15, 2013

Adım Adım Oluşum

Adım Adım Oluşumu diye bir oluşum var anlatmak istediğim. Yonca Tokbaş Türkiye'nin başına gelen en iyi şey diyor; doğru diyor ...



Ben geçen sene tanıştım ve sayelerinde şahane birşeyler yaptım. Yaklaşık 10 senedir koşuyorum ben ama hep kendim için koşuyordum işin açıkçası. Spor yapmış olmak için, zayıflamak için, yediklerimi yakmak için falan filan...

Geçen sene Vodafone Avrasya Maratonu'nda koşmak üzere kayıt yaptırdıktan birkaç gün sonra cep telefonuma bir mesaj geldi. Tam metni hatırlamıyorum ama özetle adım adım oluşum'un web sitesine yönlendiren bir mesajdı. Hemen sayfayı ziyaret ettim. İyilik peşinde koşabileceğimi öğrendim.

Ve o günden beri de iyilik peşinde koşuyorum...

Önce 34. Vodafone Avraysa Maratonu'nda Türkiye Omurilik Felçliler için 8 km koştum ve sadece bana bağış yapanlarla 5.000 TL civarında para topladık. Detaylar için bir tık!

Sonra Mart'ın 3'ünde 10 km'yi Korunmaya Muhtaç Çocuklar için koştum. Detayları önümüzdeki günlerde yazacağım. Şimdilik bağış miktarım 4bin TL civarı :) mutluyum gururluyum...

Neyse Adım Adım'a gelince...

Adım Adım Oluşumunun üyeleri olarak çeşitli spor dallarında yarışmalara katılıyoruz. Günlük hayatımızda yapmadığımız dolayısıyla sıradan olmayan spor dallarında kendimizi aşacak işlere imza atıyoruz. Tabii yarış öncesi Adım Adım'ın desteklediği bir veya birden fazla STK (Sivil Toplum Kuruluşu) seçiyoruz. Yarışmalar öncesi kendi çevremizle katılacağımız yarışın detaylarını ve desteklediğimiz STK projesini paylaşıyoruz Ve bağış istiyoruz.

Geliyor bağışlar. Binlerce kişinin hayatına dokunuyoruz beraberce. Bağışçılar ayrı mutlu, biz koşarken ayrı mutlu. Koşarken yüzümüzde hep bir gülümseme. Çekilen fotoğraflara bakıyorum da dişlerimiz görünüyor hep :)

Bu Adım Adım şahane bir oluşum. Hepimiz yine Yonca Tokbaş'ın deyimiyle AAMania olduk :) süper değil mi? Adım Adım'ı oluşturanların ellerine, beyinlerine & ayaklarına sağlık... Tekrar teşekkürler, binlerce kez teşekkürler...

Adım Adım'ın bugün itibariyle desteklediği STK'lar için bir tık!

Ilk gunden bugune 713 AA sporcusu, 1159 adet yardimseverlik kosusu duzenleyerek, 14.597 bagiscidan 1,932,000 TL bagis toplayarak 9.569 kisiye yardimci olmustur.

Her bir AA sporcusu, sadece kosmayarak 13 kisiye yardimci olmustur.

Hareket edin ... Ve Adım Adım ile hareket edin. Hem kendiniz için hem başkaları için iyilik peşinde koşun!

Bireysel ya da Kurumsal... ne kadar çok şey yapabileceğinizi görün, sınırlarınızı keşfedin. Bu muhteşem bir duygu inanın!

İşte birkaç fotoğraf ...








LinkWithin

Related Posts with Thumbnails