Pazartesi, Aralık 17, 2012

hayallerinin peşinden koşan ŞEN bir kişi olmak

Adımın soyadımın bir yerlerinde ŞEN olsaydı :) ben de daha bir şen olur muydum acaba?

Mediha Şen Sancakoğlu gibi mesela :)

Mediha Şen Sancakoğlu'nun soyadından ziyade söylediği şarkıları seviyordum bugüne kadar.  

"dum" 

"dum"

Yani bugüne kadar seviyordum... gene seviyorum şarkılarını da; şimdi daha çok sevdiğim bir şeyini keşfettim Mediha Şen Sancakoğlu'nun...

Hayallerinin peşini bırakmamış olmasını. 

27 yaşında 2 çocuk annesiyken yetişmiş sanatçı sınavlarına girip İstanbul Radyosu'nda solo programlara başlamış Mediha Şen. O zamanlar sadece Mediha Şen. ilk kocasının soyadı Şen. Evleniyor, alıyor kocasının soyadını. Öyle kendi soyadımı da taşıyacağım filan yok. Alıyor işte. Evleniyor, atıyor imzayı ve hoooop "Şen" oluyor soyadı. 

Sonradan iki kız çocuk doğuracağı ikinci kocasıyla evleniyor. ikinci kocasının da soyadını alıyor. ilkinin hemen yanına :) yani kızlık soyadı gibi taşıyor Şen'i de... Mediha Şen Sancakoğlu :) çok komiğime gitti bu durum benim. vardır belki başka örnekleri de ama bu ilk benim duyduğum :)

Neyse konudan konuya atladım, konu dağıldı. Aslında benim en sevdiğim hali Mediha Şen Sancakoğlu'nun hayallerinin peşini bırakmamış olması. Çok şahane geldi bana bu hali. Yani evlenmiş, 2 çocuğu olmuş ama hayallerinin peşinden koşmaya devam etmiş. 

Şarkı söylemek istemiş, söylemiş. 

Yarışmalara girmiş. Kazanmış solo programlar yapmış. Plaklar çıkarmış. Altın plak ödülü kazanmış yahu. 

Ne güzel bir şeydir hayallerinin peşinden koşmak, koşabilmek. O da epey koşmuş. Sonra koşarken çok şeyler başarmış. Başına kötü kötü şeyler de gelmiş. Abisinin hastalığına çok üzülmüş... Ama hayatta yaşadığımız her şeyin bir sebebi var ya; işte bu amansız hastalık da Mediha Şen Sancakoğlu'na 500'ün üstünde şiir, beste ve ödül olarak dönmüş. 

Okuduklarımdan ben böyle yorumladım hayatını :) Belki de bambaşka şeyler hissetmiştir kendisi. 

Sesi de şahane bence. 

Kadife gibi. 

Bir de kadifemsi MERLOT vardır ki o başka yazının konusu olsun :)

İyi haftalar herkese...

Hayallerinizin peşinden koşun, koşun, koşun :)

Benim de hayallerim var... koşuyorum işte :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails