Çarşamba, Aralık 12, 2012

benim omzumda melekler var

Omzumda meleklerimle koştum ben 11 Kasım günü Avrasya Maratonu'nda.

Biz beraber çok şahane bir şeyler yaptık.

40 tane bağışçımla 2 tane akülü tekerlekli sandalye aldık. 2 kişinin hayatına dokunduk.


2 omurilik felçli bağışçılarım sayesinde kimseye bağımlı olmadan tek başına bir sürü şey yapabilecek. 
Okula gidecek, alışverişe çıkacak, işe gidecek, sahilde gezmeye gidecek falan filan :) 

Avrasya Maratonu'nda tam 195 kişi koştuk. Epey çalıştık, terledik, koştuk, harekete geçtik & harekete geçirdik :)

3651 kisi  bagış yaptı omurilik felçliler için. Toplam 315.000 TL toplandı :)
Veeee tam 131 tane akülü tekerlekli sandalye alındı. 

Ve bu 131 akülü tekerlekli sandalye elbette tüm bağışçılar sayesinde sahiplerini bulacak. 

15 Aralık Cumartesi günü 12.30'da dernek merkezinde dağıtım yapılacak.
Dağıtımı yerinde görmek isteyen olursa derneğin kapısı herkese açık. Aslında tüm bağışçılarım davetli :)

Katılmak isterseniz de detaylar aşağıda. 

Adres: 
Turkiye Omurilik Felclileri Dernegi
Atakoy 7-8. Kisim Mimar Sinan Villalari Karsisi, Rekreasyon Alani Afet Yonetim Merkezi Arkasi PK: 34750
ATAKOY / ISTANBUL
Telefon:               +90 212 661 1 661


Tanımadığım bağışçılarım da var benim :) isimlerini buradan yazmıyorum ama eminim kendilerini biliyorlar.

onlara da buradan sesleniyorum...

tüm bağışçılarım; tüm duyarlılığınız için teşekkürler!




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails