Çarşamba, Aralık 08, 2010

yeniyıl mimi ile mimlendim

sevgili "ece ve annesi" beni mimlemiş... yeni yıl ile ilgili güzel ve cevaplanılası sorular yollamış.

hemen cevaplıyor ve cevaplarımın sonunda ben de kendi mimimi yolluyorum :)

Yeni yıla nasıl ve kimlerle girmek istiyorsun?

osimatom ve ailemin geri kalanı ile

Yeni yıldan beklentilerin neler?
"yeni" ve "güzel" olan herşeyi

Yeni yılda neler yapmak istiyorsun?

ailemle daha çok vakit geçirmek

Yeni yıl sence ne demek?
osimatomun büyüdüğünü görmek
 
Yeni yılda ne olursa çok mutlu olursun?
bu sorunun cevabını şimdilik bir dilek olarak içimde saklayıp, olursa büyük bir sevinçle yazacağım
 
Yeni yıla dair mesajın nedir?
tabii ki sağlık ve bolca kahkaha
 
ben de sevgili arkadaşım Burcu'yu mimliyorum :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails