Salı, Eylül 07, 2010

Küçük Arkadaşım - Mektuplu Kırtasiye Yardım Kampanyası


Buraya yazılarımı yazarken zaman zaman beni rahatsız eden bir "şey" oluyor.

Bu "şey"'i basitçe bir cümleyle tanımlamaya çalışıyorum ama tanımlayamıyorum. En iyisi yazayım biraz uzunca...

Yazılarımda hep "şunu yapın, bunu yapın" filan diyorum. Elbette "mümkünse" lafını da kullanmaya çalışıyorum ama yazdıklarım zaman zaman birşeylar satınalmayı gerektirecek yazılar oluyor. Ve o satınalma işlemini yapamayacak düzenli geliri olmayan o kadar çok aile var ki...

Bırakın bunları almayı, bebeğinin karnını doyuramayan anneler var...

Böyle yazdıkça suratım asılıyor, içim buruluyor, burnumun yanaklarımla arasında kalan yanları sızlıyor... Ama elden de o ailelere ulaşamadıkça, o ailelerden haberim olmadıkça hiçbirşey gelmiyor, üzülmekten başka.

O bebeklere ve annelerine buradan sadece sabır ve dayanma gücü dileyebiliyorum, maalesef.

Yardıma, desteğe ihtiyaç duyan ailelerden haberdar oldukça, kulağımıza çalındıkça da yardım edelim diyorum. Birbirimizi haberdar edelim.

Bayram öncesi böyle içinizi acıtmak da değil amacım... Ama bugün de bu yazı var, idare edin!

Bugün yazacağım konu bu aç bebekler değil, aslında... Karınlarını doyurup çoktan büyümüş bebekler... Ama bu bebeciklerin de yeterli paraları olmadığı için kırtasiye malzemeleri eksik kalıyor okul dönemleri boyunca. Bir şeker belki de ancak bir karne hediyesi onlara...

5 TL'lik ufacık bir destekle kaç tane çocuğu sevindirebiliriz size anlatamam. Düşünsenize nerelere neler harcanıyor!!!

İşte bir kampanya. 10 senedir tekrar eden bir kampanya bu... O yüzden bilenleriniz olabilir ama bilmeyenleriniz için ben buraya yazıyorum. Düzenli izleyenlerimden birtanesi bile bu kampanyaya destek verse bir çocuğu sevindirmiş olacağız.

Kampanyayı Doğuş Grubu, Axa Sigorta, TNT ve İpragaz gibi kuruluşlar destekliyor. Bir iki de video var sitede kampanyta ile ilgili.

Kampanyanın detayları için tıklayın.

Kampanyanın web sitesi http://www.mektuplu-kirtasiye-yardim-kampanyasi.com/

Kampanyanın adım adım özeti;
  1. Bir zarf hazırlıyorsunuz. Zarfın içeriği 1 kitap (öykü, Bilim Çocuk dergisi vb.), 1 defter, 2 kurşunkalem, 1 kalemtraş, 1 silgi, 1 cetvel, 1 kutu (6′lı) kuruboya, 1 lolipop şeker, 1 diş fırçası, 1 küçük boy diş macunu ve sizin mektubunuzdan oluşuyor. 5TL ödeyerek hazır mektup da satın alabilirsiniz.
  2. Zarfı ilgili kuruma ulaştırıyorsunuz.
  3. Zarfınız küçük arkadaşınıza ulaştırılıyor.
  4. Cevap gelirse ilgili kurum cevap mektubunu size ulaştırıyor. Tabii cevap almak istiyorsanız mektubunuza iletişim bilgilerinizi yazmanız gerekiyor.
Kampanya 20 Eylül'e kadar devam ediyor. İnternetten kolayca işlemlerinizi tamamlayabiliyorsunuz. Zarf satınaldıktan sonra size bir takip numarası veriliyor ve zarfın hangi okula gittiğini filan görebiliryosunuz.

İsterseniz 1'den fazla hazır zarf da alabilirsiniz. 100'den fazla zarfınız varsa gelip adresinizden mektuplarınızı teslim de alıyorlar.

Eminim sizler de en az bir çocuğu mutlu etmek istersiniz.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails