Salı, Temmuz 20, 2010

Built Çantalar / Gateway Gorumet


Bugün sizlerle yeni keşfettiğim bir çantayı paylaşmak istiyorum. Built çantaları notebook, netbook veya cep telefonu çantası olarak tanıyanlar tanır, bilir. Şimdi bu built çantaların beslenme çantaları gelmiş Türkiye'ye. Sanıyorum piyasaya yeni girdiler.


Ben bu hafta gezgin vaziyette çekimlerde olacağımdan öğle yemeklerimi hatta ara öğünlerini bu çantada taşıyorum. 4 saate yakın yalıtım süresi ile birçok farklı amaçla da kullanılabilir.



  • Plaja & havuza giderken meyve & salata gibi besinlerinizi soğuk tutmak için,
  • Dışarıya çıkarken bebeğinizin besinlerini sıcak ya da soğuk tutmak için,
  • Yoğun bir işgününde sağlıklı beslenebilmek için, (böylece pizza, hamburger gibi hızlı ama sağlıksız besinlerden uzak durabilirsiniz)
Benim Built modelim Micro Dot... İçine 15 cm çapta 8 cm yükseklikte üç kapaklı kase sığdırdım ben. Bazı modellerinde şişe ya da matara koymak için yer de var.

Ben D&R'da bulabildim, 69,90 TL... hepsiburada.com, Turkcell ve Electroworld'de satılıyormuş ayrıca.

Bu da facebook'daki sayfası ...  http://www.facebook.com/pages/Built-Turkiye/134633149884451

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails