Pazartesi, Haziran 21, 2010

Bebeğinizin 12 Aylıkken Yapabilecekleri

1. Yaş kontrolünde doktorumuzun bize verdiği listede bakın neler yazıyor...
  • Ayağa kalkar
  • Yardımla yürür, tek başına birkaç adım atabilir
  • İşaret ve baş parmağı ile çok rahat yakalamaya başlar
  • Cisimleri iç içe koyabilir
  • Anlamlı 2-3 sözcük söyleyebilir ve sesleri taklit edebilir
  • Düşen cisimleri arar bulur
  • Bardakla içebilir, kaşığı ağzına götürebilir
  • Giyinirken söylenenleri anlar ve yardımcı olmaya başlar.
Siz bu listeyi görüp de telaşlanmayın, bebeğiniz yazılanların bazılarını yapmıyorsa. Biliyorsunuz bunlar hep genel istatistikler. Osi de bunların bir kısmını yapıyor, bir kısmını daha önce yapmaya başlamıştı, bir kısmını ise henüz yapamıyor.

Yapıp yapamamasından öte beni çok güldüren iki şey var...

Gerçekten de 1 yaşındaki oğlum giyinirken "sok oğlum kolunu" dediğimde kolunu uzatıyor, annesine yardım ediyor :)

Bir de ben ona "cık cık" yapınca o da bana "cık cık" yapıyor :)

Daha bir sürü şey tabii ...

Eğlence, sanırım yeni başlıyor :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails