Salı, Mayıs 18, 2010

En "Tatlı"sından Tatlı Bir Ödül

Tatlı arkadaşım Düşler Denizi bana çok tatlı bir ödül yollamış, şahane sözler sarfetmiş ve Hayat Yelpazemi tatlı blog ile ödüllendirmiş.





Teşekkür ediyor ve ödülün kuralı olarak ben de kendi "tatlı blog" ödüllerimi dağıtıyorum.
  1. Blog Albümü'ndeki sıcacık karşılamalarıyla yaratıcı sevgili Kiana; fistaniyegah
  2. İki güzel yavrusuyla gezip tozup bir de güzelce fotoğraflayarak insanda sürekli gezme hissi uyandıran Mutlu Çocuklar
  3. Yardımsever, düşünceli, özenli ve yazılarıyla düşündüren Onuncu Köyün Adamı  
  4. Bu ödülü adıyla, yaptığı lezzetli tasarımlarıyla çokça hakettiğini düşündüğüm Bal Köpüğü
  5. Süslü pembe Powder Pink
  6. Okudukça içimin açıldığı Mutluluk Avucumda
  7. Tasarlayıp ürettiği eğlenceli işlerle kısa sürede hayranı olduğum Emine ve Hobileri
  8. Her ne kadar düşler denizi ödüllendirdiyse de ben de yolluyorum tatlı blog ödülünü sevgili renkli, keşfetmeye meraklı ve yerinde hiç duramayan Hayatımın Renkleri'ne
  9. Beni yeni izlemeye başlayan, bloguna şöyle bir gözatınca sanatsal yazılarından çok çok faydalanacağıma inandığım insan sanat
  10. Şahane yemekleri ve örgüleriyle Gökyüzünün Elleri
 Hadi sıra sizde şimdi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails