Pazar, Mayıs 09, 2010

Anneler Günü'nde Anneme...

Küçükken annemin işyerinde kim olduğumu soranlara “annemin kızıyım” derdim… Herkes gülerdi, “Senin annen kim peki?” diye devam ederdi kahkahalar. “Annem, annem işte… Senar’ın kızıyım” derdim. Gülümsemeler, gülümsemeler…

Ben şimdi anlıyorum “annemin kızıyım” derken ne demek istediğimi ... İyi ki "annemin kızıyım":)

 Bu sene ilk anneler günüm benim… Anneminse 32. …


Yol gösteren, ama zorlamayan; seçimleri bana bırakan,

Benimle tüm heyecanlarımı sanki benmişim gibi yaşayan,

Hayallerimi paylaşan, onları gerçekleştirebilmem için bana cesaret veren,

Ne kadar anlamsız olursa olsun, sanki benim her düşüm dünyanın en önemli düşüymüş gibi önemseyen,

Arkadaşlarımla arkadaş olan,

Bana her şeyi, en başta iyi insan olmayı öğreten,

İhtiyacım olduğunda hep yanımda olan, yalnız kalma isteğime saygı gösteren,

Ufacıkken bile bana bir birey olarak davranan,

Şimdi de oğluma bana öğrettiklerini öğreten,

… anneme sonsuz kere teşekkürler. İyi ki varsın annem, iyi ki sensin benim annem…

Umarım annem kadar şahane bir anne olabilirim… Umarım oğlum da yıllar sonra benim için “iyi ki sensin benim annem”, "iyi ki annemin oğluyum" der.

Anneciğim "anneler günün" kutlu olsun... Seni çok ama çok seviyorum...

Bir kez daha...

İyi ki sensin benim annem :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails