Pazartesi, Mart 15, 2010

...ve mimlendim // 2009 neden güzel geçti?

Blog dünyasındaki mimliler camiasına katılmış bulunuyorum Burcu sagolsun :)

2009 benim için neden güzel geçti bir bakalım…

En baştan başlıyorum.

  • Tabii ki sevdiklerim ve ben sağlıklı & huzurlu olduğumuz için,
  • Arkadaşlarımızla yeni yılı kutlarken bedenimde bir can daha vardı. İki kalple girdiğim için 2009’a,
  • Doğumgünümü -karnımda da olsa- ilk kez Osi ile daha kalabalık bir aile olarak kutladığım için,
  • Hamileyim diye yılın yarısında canımın her istediğini şuursuzca yiyebildiğim için, (siz sakın yapmayın, tam 20 kilo aldım hamileyken, vermesi de zor oldu :) )
  • Doğumdan sonra annemle uzun yıllar sonra bolca vakit geçirip, deneyimlerinden faydalanabildiğim için,
  • Ufak çaplı da olsa loğusa depresyonu yaşarken sevdiklerimin özellikle sevdiğimin ve annemin beni gerçekten çok sevdiğini bir kez daha hissettiğim için, (ben olsam bana tahammül edemezdim)
  • Kardeşim Amerika’ya gidip kendine yeni bir başlangıç yapmaya karar verdiği için,



  • Bolca spor yapabilme imkânı bulabildiğim için,
  • 30’umu devirip 31’imi yaşarken, hala kendimi üniversite yıllarımda hissedebildiğim için,
  • …Ve en önemlisi Osi’yi kucağıma sağlıkla alabildiğim için 2009 güzel geçti.




Burcu'ya da ayrıca teşekkür ediyorum ki bana 2009’u tekrar yaşattı :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails