Çarşamba, Mart 31, 2010

Günlük Tutun & Tutturun

Daha önce Fotoğraf Çekin & Çektirin demiştim.

Şimdi de Günlük Tutun & Tutturun diyorum.

Yazın, herşeyi yazın. Siz yazamadığınızda bebeğinizle vakit geçirenlere söyleyin, yazsınlar. Çünkü söz uçuyor, ama yazı kalıyor...

Doğumu yazın... Eğer doğumda kendinizdeyseniz tabii :)

Doğumdan sonra her günü yazın...
Doğumdan sonra ben Osman'ın kaç kilo ve kaç cm doğduğundan başlamıştım yazmaya.

Takip eden günlerde emzirme ve alt değiştirme saatlerini yazmıştım.

Sonra dış dünyayla bağlantı kurup da çevresinde olup bitene tepkiler vermeye başladığında tepkilerini yazmıştım.

Sonra ufak ufak ilkleri yazmıştım.

İlk ateşi, ilk gülümsemesi, ilk sarılması, ilk aşısı, ilk saç traşı, ilk ek besin tanışması...

Bir tane de komiklikler defteri yapacağım... Komik anlarını yazacağım.


Keyfinize göre, canınızın istediğini yazın ama mutlaka yazın... Unutmayın...


Şimdi Osman'ın defterini okudum da iyi ki yazmışım... Okuması, hatırlaması çok keyifli oluyor...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails